Zuitable

為何選ZUITABLE?

過千款布料

     名牌西裝店選用

Zuitable備有VBC、REDA、DRAGO、KERRY KNOLL等意大利布料及過千種其他布料工客人選擇。

靈活運用30年經驗

     剪裁技巧

所有師傳超過30年經驗、上海師傅手工精緻
西裝分英式、美式、意式、法式,而香港的老師傅一般都係從英式剪裁中研究改良而成,附合香港人身型,而ZUITABLE御用的上海師傅每位都超過30年經驗,手工絕對有保證

專業人士形象指導

     咨詢

ZUITABLE有別於一般西裝店,,我們提供形象指導咨詢,即場給與客人專業意見,亦無須擔心不懂選擇布料和襯色。

三重服務,保證滿意

     裁剪、試身、修改

按身形設計調整、製前試身
不論現成西裝、度身訂造西裝,ZUITABLE都有提供度身服務
現成西裝:
雖然現成西裝我地唔包改費,但一般我地都會幫客人試身睇下有無咩位置唔合身,幫客人度好後再交由師傅改。當改好後會再通知客人到店試身才取走,絕對唔會因為現成西裝唔合身就不在乎客戶體驗。

度身訂造:
客人揀布後會有即場度身,2星期左右師傅會制作好一件半成品讓客人到場試身,如需要會再作出相應調整,大概2、3星期後便會完成(如果客人時間比較趕急我地都可以做到一星期左右起貨)

ZUITABLE

     特選布料